Bye Bye Cairns!

Nu har jag checkat ut, lämnat mitt underbara rum och har nu hela mitt liv i min ryggsäck. Har precis varit i Cairns Central och skickat iväg ett paket med saker hem.. 6 kilo 65 dollar och det kommer hem om tre månader! hehe..

Ikväll åker jag Och Nicole med Greyhoundbus till Airlie Beach för att på onsdag joina Bomerang- en Maxi Sailing Boat och segla kring Withsunday islands i 2 nätter och tre dagar. Sedan drar vi direkt vidare söderut till Rainbow Bech där vi sover en natt för att sedan åka på en Campingtur till Fraser Island, Världens största sandö, i tre dagar. Vi sover sedan en natt till på rainbow beach innan vi på Julafton åker till Noosa. Där stannar vi i tre dagar,  den 27 Dec åker vi till Brisbane och tar den 28 flyget till Fiji Islands! Kommer spendera 89 underbara dagar där och kommer den 5 januari tillbaka till Brisbane. Då har vi inget mer planerat mer än att vi ska göra Gold coast söderut, med surfers paradise, Byron Bay, m.m. för att sedan komma till Sydney lite innan den 20 januari. Nicole flyger hem till Schweitz den 22 januari. Nu vet ni vad jag gör framöver! Ska försöka skriva så mkt som mökjligt, men det får bli uppdateringar när jag har tillgång till internet!

Hade bra tills vi hörs!
Puss och kram Anna

Cairns




Kommentarer
Postat av: Elin

TACK bästa du för julkortet, gud så glad jag blev! :) Att du tänkte på lilla mig.. Har ju inte läst det själv men mamma skickade ett mail att det hade kommit ett kort från anna :) O det var såååå kul att prata med dig i lördags, hoppas jag inte sa nått dumt bara. Jag var ju inte i min bästa form om man säger så. Hoppas alla dina resor blir underbara nu, det förtjänar du! Och DU är MODIG! Massa pussar o kramar o julhälsningar om vi inte hörs innan det / Elin

2008-12-16 @ 01:15:06
Postat av: Alina

Godnatt! :)

2008-12-16 @ 01:19:00
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Lina

Hej älsklingen!! Det låter som om du har det bra! Hoppas ni får kul nu när ni ska ut o resa! Dykningen lät superhärlig!! Snart är det jul..kommer bli tomt utan lilla dej! :) Vi ska ju ut o resa oxå. mamma boka ju resa till grand canaria en vecka o sen drar jag till alperna en vecka innan plugget börjar igen! Blir nog kul! Ta hand om dig stumpan! Pussokram

2008-12-18 @ 13:13:29
Postat av: Frida

Hej Anna! Shiit vilka härliga veckor ni har framför er, hoppas ni får det toppenbra!

Du får komma o hälsa på mig o illi i Linkan i vår. =) Massa kramar

2008-12-18 @ 19:38:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0