Just Cut

Aaaahhhhhh JAG HAR KLIPPT MIG!

Har velat göra det enda sedan jag kom hit, men inte kommit till skott pga av att det är så himla dyrt här! 69 dollar för en vanlig klippning! Men idag hittade jag en salong "Just Cut" där man kunde klippa sig för 25 dollar! Hmm tänkte jag.. 40 dollar billigare, vad innebär det!? Väldigt sleptisk och rädd tog jag ändå en tid. Så en h senare gick jag dit och fick mitt hår klippt. Tove, underbara Tove har ju klippt mig de senaste 4 åren, o hon vet ju hur jag vill ha mitt hår, så ni kasnke förstår varför jag var lite rädd. Frisören som klippte mig levde verkligen upp till salongens namn..Just cut. Hon klippte mig på mindre än en kvart! Hur fort som helst! Resultatet blev väl dock helt okej, men det känns som att hon klippte bort allt mitt hår. Hon tog kanske 5 cm.. Men det behövdes kanske. Hoppas det växer ut fort!

Vi har så himla mkt att göra i skolan. Det är helt sjukt! Känner mig så otillräcklig. Måste verkligen förbättre mig massvis på alla områden, o jag vet inte om jag klarar det!

Folk ska ut här ikväll.. vet inte om jag ska stanna hemma o göra mitt homework eller om jag ska joina dem. Ddet regnar dock ute så det atr emot lite. Sparar mig nog till helgen!

Hade!

Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

Blir det nån bild på det "korta" håret?

Sköt om dig.

Kram Inger

2008-10-02 @ 15:41:15
Postat av: matilda

Klart du klarar det:)

2008-10-02 @ 18:23:10
Postat av: sanna

JAg tror du är lika söt som vanligt! Hoppas du har det bra sötnos! PUss

2008-10-03 @ 08:40:45
URL: http://sannie.webblogg.se/
Postat av: gica

Åh hjärtat! du klarar allt! saknar dig så mkt.. hoppas du mår bra!! puss<3

2008-10-04 @ 13:49:37
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0