Tuesday

Hej på er där hemma!

I Cairns har det regnat nu till och från i flera dagar. De som är oroliga tror att det är en för tidig wet season, men jag är inte så orolig. För mig gör det inte så mkt att det är dåligt väder i veckorna. Det är ju fortfarande varmt, o ajg är ju ändå i skolan hela dagarna. Det ända som är negativt är att man inte underhåller brännan :)

 Igår flyttade Esther, Oscar och Chris ut. Kändes som halva min familj flyttade. :( Riktigt jobbigt. Kommer sakkna dem kjempe mye! Började därför dagen något homesick. Det har faktiskt hållt i sig idag med. Vår lärare, Margot, har varit helt CP både igår och idag. Hon måste haft en mycket dålig helg för hon är superstressad, sur, irriterad och så fort man frågar något eller säger emot får hon ett litet utbrott. Helt konstigt. Idag var det dock lite bättre än igår.. så förhoppningsvis lägger sig väl hennes bad temper. Jag, som är sådan att jag inte kan ta när någon beter sig på ett sådant sätt mot mig, utan att själv bete mig likadant, har väl inte bemött henne på bästa sätt kanske.. Men som man bemöter blir man bemött :) Eller vad är det man säger!?

Bestämde precis med Nadine att vi ska göra ett skydive på lördag! :) YEEEAAAAAAAAAAAAAAHH! Längtar verkligen! Hoppas vädret blir bra så att det inte blir inställt! Vi ska hoppa över havet och landa på en strand. Så under färden ska man kunna se Barriärrevet :) Åhh Ska bli så kul!

Nu ska jag ut o springa, knäcka min tid på rundan jag springer! :)

Har lagt upp bilder!
http://picasaweb.google.com/hanssonanna88



Hade bra!


Kommentarer
Postat av: Mamma

2008-10-22 @ 10:56:46
Postat av: Mamma

Nej men Anna, vad är det nu du ska hitta på!Skydive låter jättefarligt. Håll dig i!

Älskar dig!

2008-10-22 @ 10:58:28
Postat av: Lina

Gud va kul me skydive!!:) Hoppas ni landar på stranden så inte hajarna kommer o tar er!! Saknar dig Annis!! Imorse skjutsade jag ida till flygplatsen :) är så stolt över idus att hon ska på EM. Hon har fått landslaggskläder o allt! :) Pusspuss

2008-10-22 @ 16:22:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0