Ahhhhh

Shit pommfritt! Nu ar det sista kvallen pa Boardriders, i Manly, Sydney, Australien! Imorgonkvall sahar dags sitter jag pa flyget mot bangkok dar jag byter for vidare resa ,mot Wien coh sedan Stlhm. Scaaaarrry. Gick precis in pa Thai Airs hemsida for att se hur mkt luggage jag far ha med mig, 20 kg + 7 kg. Kommer jag aldrig lyckas med. Skulle behovda checka in 2 vaskor. Jaja, de ordnar sig nog!

Har haft en bra sista helg iaf, BBQ, rugby, stranden, shopping m.m. Vadret har inte varit sa daligt som jag trodde trots allt. Men man marker att det borjar bli host har! Kallare och morkare kvallar! Ikvall blir det sista BBQ pa taket med alla englendare coh svenskar! Ska bli kul, men stor risk for tarar..

Packa ska jag gora imorn aker inte forens kl 1.. 

Ses hemma da allihopa!

<3 

Kommentarer
Postat av: Mamma

Här är våren på gång. Igår hade vi en solig varm dag. Oavsett väder går vi en strålande vecka till mötes här hemma. Vi får hem Dig Anna, Lina samma dag och Ida senare i veckan. Underbart! Välkommen hem!

2009-04-05 @ 10:52:37
Postat av: angelica

ååååååh va ja längtar!!!!! :)

2009-04-06 @ 17:53:34
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: angelica

hej söt! vill du gå på bloggfest? skicka isåfall ett mail till [email protected] så kanske dom skickar en inbjudan :)

2009-04-06 @ 21:40:38
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0