Last night

Tiden bara flyger iväg.. Har min sista natt här i manly nu o det känns jättetråkigt! Har lärt känna så mkt folk o man har blivit en i "gänget" här litegrann så det är lite kedligt att åka imorn. Men sjukt kul att alex kommer imorgon!

Senaste dagarna har vi legta på stranden, var ute i Bondi en dag o shoppade lite, i förrgår hade vi BBQ med 80-tals tema :) Riktigt kul! Igår hyrde jag o en Holländsk tjej, Sanne,  inlines för en timme o var ute o åkte! Hahha en mkt rolig syn för många kan jag tänka mig. Har inte åkt sedan jag var 12 eller något, o då var det inte många gånger. Samma sak för Sanne.. Så innan var vi väl lite väl stora i munnen om hur och var vi skulle åka.. när vi väl stod på bladsen så var det inte lika lätt! :) Men de va  kul!

Nu är kl snart 6 o vi ska till Shellow Beach o ha lite mys BBQ och dricka på starnden för att fira Sanne som fyller år. Sedan blir det nog utgång ikväll.

ska lägga upp lite bilder snart!

Hade!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hellu plutten!!! Hoppas allt e bra! Allt ÄR bra hör jag ju förresten! Jag har fullt upp som vanligt. Imorn är det fest på munhålan igen :) alltid! Vi har hippietema, blir nog kul! På lör ska jag till robin ausberg på fest, patte nordetun har flyttat in hos honom. Danne08 o björn kommer ner oxå så det blir nog kul. O putte ska nog me om han kommit hem från egypten. Var rädd om dig gumman! puss

2009-02-05 @ 21:14:51
Postat av: Anonym

hellu plutten!!! Hoppas allt e bra! Allt ÄR bra hör jag ju förresten! Jag har fullt upp som vanligt. Imorn är det fest på munhålan igen :) alltid! Vi har hippietema, blir nog kul! På lör ska jag till robin ausberg på fest, patte nordetun har flyttat in hos honom. Danne08 o björn kommer ner oxå så det blir nog kul. O putte ska nog me om han kommit hem från egypten. Var rädd om dig gumman! puss

2009-02-05 @ 21:17:46
Postat av: Anonym

hellu plutten!!! Hoppas allt e bra! Allt ÄR bra hör jag ju förresten! Jag har fullt upp som vanligt. Imorn är det fest på munhålan igen :) alltid! Vi har hippietema, blir nog kul! På lör ska jag till robin ausberg på fest, patte nordetun har flyttat in hos honom. Danne08 o björn kommer ner oxå så det blir nog kul. O putte ska nog me om han kommit hem från egypten. Var rädd om dig gumman! puss

2009-02-05 @ 21:25:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0