Hejdå Alex

Aaaaahhhh nu har alex åkt! Så himla trååååkigt! Känns verkligen skit just nu.. Fyra veckor blev det tillsammans o nu ska han resa upp längs kusten på egen hand i 4 veckor. Börjar med en surfkurs på 5 dagar i Byron Bay! Sedan flyger han från Cairns till sydney o så från Sydney till Tahiti den 28 mars. Så är jag kvar här så kommer jag hinna träffa honom någon dag innan han flyger vidare. Thats Good!
Har iaf haft riktigt bra fyra veckor tillsammans! En tid jag aldrig kommer glömma! Kul att dela lite av min resa med någon hemmifrån. Annars vet ju typ ingen vad jag pratar om när jag väl komemr hem!

Nu är jag iaf själv igen. Och just nu känns det tungt.. men jag ska försöka rycka upp mig och ta tag i mig själv. Ska skriva CV nu och ut o söka jobb imorn.

Igår och idag har vi legat på strande hela dagen.. varit eprfekt väder. Idag var det dock badförbud på grund av att de sett hajar nära stranden. Så vi spelade vollyeboll ist!







Hade bra allihopa!

Puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0