Finished with the course!

Skrev det här inlägget igår, men när jag skulle publicera så fungerade inte nätet så allt försvann! Så jobbigt!


Igår var iaf sista dagen i skolan! Hade en slapp dag, med eftermiddagen spenderandes på balkongen med Sangria, öl, vin pizza och livemusic! Skolan anordnade det för alla cambridgestudents samt två lärare som ska sluta. Sorgligt att det är över! Är verkligen jättenöjd med valet av skola och kurs, kunde inte fått det mkt bättre! Verkligen valuta för pengarna. Ace är en riktigt seriös språkskola, med bra organisation och välutbildade lärare, så vill någon åka o läsa språk i Aussi, välj ACE.


I torsdags var sista kvällen på Rhinobar med Ladys Night. Hade faktiskt riktigt kul, mkt dans! :) Me like!

Igår efter lilla festen på balkongen åkte jag o köpte nya skor, kom sedan hem tog en powernap och gick sedan ut med alla Simon, Alain, Mark, nya fransmannen + några kompisar till honom. Det blev Gilligans, träffade Lukaz and Philip från skolan där. Skulle fira skolslutet lite, men alla var ganska trötta o slitna så det blev en lugn natt.


Nu är kl halv två, har tvättat alla mina kläder nu på morgonen samt försökt få lite ny bränna. Men det är molnigt så det gick inte så bra! Me and Simon planerade att hyra en bil och åka någonstans, men det får nog bli imorgon! Ska även försöka plugga lite inför Stora dagen på Onsdag.


Börjar kännas att de snart är dags att flytta.. alla åker dagarna efter examen. Jag ska ju iväg på en divingtur fre-söndag, vet inte om jag har skrivit det. Betalar för 1 natt två dagar men ska stanna på båten och jobba en natt till o på så vis få dyka gratis :) Kommer få omkring 10 dyk sammanlagt! Jippi!
Simon åker nästa fredag, ska ssååå tråkigt! Hur ska jag klara mig!? Han har varit bästa stödet här, tagit hand om mig i vått och torrt :) Sjukt bra kille!


Har laddat upp bilder på min bildsida från de senaste veckan! Så gå in o ta en titt!


Trevlig helg Folkens!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0