Finito!

Då var examen över. Ska jag vara ärlig så gick det inte så bra. =( Vet inte om jag kommer klara den.  Får resultatet den 30 januari, så tills dess är det bara att lägga det bakom sig o så ta smällen när den kommer! :)
Hade iaf prov från 9-3 igår, sedan snabbade jag mig till Cairns Centrale för att belöna mig lite genom att köpa en klänning! Sedan snabt hem och duscha för att sedan bli hämtad av Margot o åka till BBQ med alla Cambridgare hos Beata. Hon bode riktigt fint med extrem pool och grillområde. När kl närmade sig nio o det inte längre var tillåtet att ha folk på området så åka i stort sett alla hem till mig för att fortsätta festen på vår balkong. Och det gjorde den.. Sedan blev det Gilligans fram till småtimmarna! (kan man säga så!)

Har precis kommit hem efter middag med Nicole,Lukas, Philip och Lisa på Fasta pasta! Åt en extremt god pasta Carbonara. Sa sedan hej till alla utom Nicole.. SÅÅÅÅÅÅÅÅ Sorgligt. Kommer dock förhoppningsvis möta upp den i Sydney i januari.

Eftersom jag åker på divingtrup tidigt imorgonbitti är det även sista dagen med Simon och Nadine (som åker imorn och lördag). =( Har spenderat dagen vid lagunen med nadine, o nu kom precis lite klasskopisar till simon för att fira att de är klara med sin kurs, de gjorde sitt prov idag.
SISTA KVÄLLEN MED ALLA!!!! Kan inte fatta det.. har gått så fort.

Skriver när jag kommer hem från dykningen!

Hade bra!


Kommentarer
Postat av: lisa.

har tänkt sätta mej ner och skriva ett mejl till dej hur länge som helst nu, men eftersom jag har sjuttioelva saker att göra hela tiden och mycket att tänka på, så har det inte blivit av. MEN jag tänker på dej hela tiden! det ska du veta annis! :) du är mucho saknad!<3

men stolt som en tupp är jag över dej, du har varit så duktig och jag håller med dej, tiden har faktiskt gått sjuuukt fort!

hoppas det går bra på dykningen,

love you!

pussss

2008-12-11 @ 20:45:41
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0