Grattis alla Annor!

Är ju van vid att fira min namnsdag omgiven av minst 3 andra Annor! Men här i Australine, Cairns är det bara jaaaag! Dock är det ingen som firar namnsdag här! Har sagt till Simon och Alain att jag hade namnsdag så de har grattat mig! Dock är det ju inte så mkt att gratta, så jag bryr mig inte så mkt :) Men iaf Grattis Anna Hollertz, Anna Carmhagen, Moa som har det som andra namn, och alla ni andra där hemma som innehar detta vackra namn! :)

Fick precis ett grattis sms av min älskade mamma :) Thank you! <3

Imorgon gäller det! Stora Examensdagen. Reading 1,25 h Writing 1.5 h, Use of English 1 h and Listening 45 min. Har varit i skolan igår och idag och pluggat (dock inte så effektivt) med Nicole och Yasmin. Men det känns som att jag inte kan göra så mkt.. kommer ha lika många fel iaf! Eller ska jag säga lika många rätt! :) Hoppas på att det sak gå bra! Efter examen ska vi på BBQ med alla cambridgestudents hemma hos First Certificats lärare. Har tydligen a big pool, så det blir nice! Sedan blir det att möta upp alla här hemma, festa till det med lite av varje och sedan gå ut! Torsdag blir det att börja packa för att sedan dra på Diving trip på fredag! Yeaah

Tonight, me and Nadine will make Brownies and watch a good movie!

See you!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Jag har redan läst din blogg!! Lycka till så jättemycket imorgon. Ska hålla tummarna när jag går och lägger mig ikväll och hålla kvar hela natten! Var på julbord med gympan igårkväll, de frågade efter dig och hälsade. Du är välkommen att komma och träna när du kommer hem. Puss Puss

2008-12-09 @ 07:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0