Rainbow Beach

Efter 14 langa jobbiga somnlosa h pa bussen kom vi antligen till Rainbow beach och Dingos backpackers hostel! Riktigt skont stalle masta jag saga! Hade idag ett mote med alla som ska till Fraser island imorgon och blev indelade i grupper! Lyckades hamna med nagra trevliga engelsman som bor i samma doorm + nagar andra engelskor och en tyska! Sa det sak nog bli en bra tripp! Har precis varit ivag o kopt mig en keps, stod o valde mellan tres st hur lange som helst, tva fargglada o en svart, till sist fick nicole nog o sa at mig att ta den svarta. O trakig som jag ar sa korde jag pa det sakra kortet  o kopt den svarta! Ar dock ganska nojd.

Nu ska vi snart ha BBQ har.. Ska packa vaskan for i morgon och borde lagga mig tidigt efter 3 natter med fa timmar somn och formodligen 3 framfor mig! Vet dock inte hur det blir, Happy hour mellan 8-9 och mkt trevliga mannsikor!

Ledsen om en del inlagg blir slarvigt skrivna och lite shabbiga.. men nu maste jag ju paya for all internettid, o da har jag inte tid att ratta!

Hors snart folkens!


Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

Ingen nöd på dig, verkar det som.

Du ska ha en riktigt skön och bra jul.

Jag jobbar hela helgen.

JÄTTE BAMSE KRAM Till dig från mig.

2008-12-23 @ 11:24:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0