Speaking Exam Tomorrooooow!

Ahh! Trodde inte att jag skulle vara nervös, men efter att 5 olika lärare kommit in till vårt klassrum för att säga lycka till imorgon, så har det börjar det pirra i magen! Det är verkligen imorgon det gäller! Har gjort det här testet så himla många gånger nu, o varje gång tänker man, åhh nästa gång ska jag göra det o det bättre. Men Imorgon är det på ritkigt, jag kan inte göra något annarolunda nästa gång, för det är det slutgiltiga! Men jag SKA göra det bra! INTE få några mental blocks, hitta Alla ord jag behöver i min lilla hjärna. Är jag nervös för imorn, hur ska jag då vara nästa onsdag när vi har de resterande 4 delarna! Ahhhh

Kom hem efter skolan idag o fick en chokladkalender av simon samt en portion med Cocopops and milk! Mmmm! Alla på hans skola hade speaking idag, så de ska ut o fira ikväll. Själv kommer jag stå framför min vägg, där jag har satt upp massa posters med fraser, och träna!

Nu ska jag ta en dusch! Vaknade kl 3 inatt av att jag var så varm och att det kliade överallt, så jag gick upp och tog tredje duchen för igår! Sedan sov jag bättre!

Hejhej!

Kommentarer
Postat av: simp

lycka till :)

2008-12-02 @ 17:50:17
Postat av: Mamma

Lycka till så jättemycket! Vet att du kommer att klara det galant. Älskar dig.

2008-12-02 @ 19:15:05
Postat av: Elin

Det kommer gå toppen Annis :) Buena suerte!

2008-12-02 @ 19:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0