Ludde

Igår när jag kommit hem från skolan, stod på min balkong o pratade med Shaune, ropade någon helt plötsligt på mig på svenska! Simon säger alltid mitt namn med engelskt uttal så jag blev lite lite förvirrad. Kollade ner och såg simon, OCH LUDDE!!! Så himla kul! Ludde för er som inte vet är en av mina bästa killkompisar från gymnasiet. Han har varit i Brisbane och Sydney coh jobbat men kom nu upp hit och ska vara här tills kursen är slut, o då åker Ludde coh Simon hem tillsammans. De har rest ihop sedan i februari, men varit ifrån varandra nu i tre månader. Sjukt kul att han är här! :)



Här är en bild på min stora klass igår när vi var finklädda för att det var Melbourne Cup.
Fr v. Jag, Nicole, Margot, Yasmin, Jidka



På tal om annat..

Imorgon flyttar Anthony ut. =( Så sorgligt. Han har varit the big bear in this flat, och har alltid lite koll på mig o ser till att jag gör mina läxor. Han är också mkt trevlig att prata med, även om det ibland är svårt att höra vad han säger (har en engelsk engelsk accent ibland lite sluddrig). Han har för det mesta varit här hemma, o man kunde alltid räkna med att han var hemma när man kommer hem från skolan. Hmm,  Men förhoppningsvis flyttar det in någon ny trevlig person! Kommer iaf sakna honom!

Kommentarer
Postat av: Mosan

AAA du skämtar anna! Shiit vad kul!!::D Ge dom båda en jättestor kram från mig!! klemmer

2008-11-05 @ 15:24:43
URL: http://www.moaringdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0