Sweds Everywhere

Svenskar överallt!! Och igår kom det 4 till från Östergötland. 4 finspångstjejer, varav en av dem gick på Eber, Teknik-Lisa! Ska  egentligen ha en liten svenskakväll och göra något kul i kväll, men jag vet inte hur det blir för mig för jag har varit lite sjuk de senatse dagarna. Har haft ont i huvudet sedan i fredags, o det har hållt i sig över helgen och så igår vaknade jag upp o det var värre och jag hade även feber! Så för första gången sen jag kom hit var jag hemma från skolan. Men det var nästan outhärdligt. Ligga i mitt rum under min fan med feber när det är typ 34 grader utanför. Helt hemskt! Försökte göra det bättre genom att ha en påse med is på huvudet, men vet inte om de hjälpte. Idag har det varit ungefär likadant, dock var jag tvungen att gå till skolan eftersom vi hade Moch Exame. Det var jobbigt men jag tog mig igenom det.. Har klarat varje del de senaste veckorna, men idag kändes det sämre. Får resultatet imorn, får hoppas på det bästa.

Anna och Cia kom ju i Torsdags, har spenderat i stort sett hela helgen med dem.. I fredag var vi här, hängde med Simons flatmates.. I Lördags möttes vi upp vid Lagoonen, jobbade på brännan för att sedan på kvällen laga lite middag hemma hos mig innan utgång till Woolshed. Riktigt trevlig kväll! I söndags skulle vi hyrt en bil o åkt till Cristal cascades, ett vattenhål med vattenfall mitt i regnskogen här i närheten, men på morgon kom Ludde och Simon upp till mig o gnydde om att de var för trötta och för sjuka för att orka åka någonstans, så det blev att stanna i Cairns. Vi gjorde dock dagen iaf, åt glass lagade Pasta Carbonara tillsammans. Mysigt.

Igår var jag som sagt hemma och nu har jag precis kommit hem. Får se vad som händer ikväll, men förmodligen stannar jag hemma.

Ska lägga upp lite bilder från helgen, så checka bildsidan när ni får tid!

Puss och kram!

Hela gänget!

http://picasaweb.google.com/hanssonanna88

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0