Förväntningar

Är helt slut. Inte kroppsligt, men i huvudet! Fick grymt mkt homework igår men fick inget gjort. Kunde bara inte få fram någon engelska hur huvudet. Gick och la mig tidigt för att göra det imorse istället, men det gick inte då heller. Pga att jag gick upp tidigt åt jag frukost coh styrde i köket samtidigt som Alain, Anthony and Louise! Jag och 3 andra halv 8 på morgonen! Ni som känner till mitt morgonhumör kan förstå hur jag kände mig. Ahhhh hatar att umgås med folk på morgonen. Så dagen startade ganska irriterat. Sedan skulle jag för första gången cykla till skolan (Skaffade mig en cykel igår. Vi som gör cambridge på min skola får välja mellan att gratis få en cykel, eller åka på en raftingtur en dag, Jag valde cykeln efter lång betänketid)! I vänsterrafik.. mkt komplicerat och förvirrat. Jag som precis överlever att gå i den. Så regnade det med, har regnat hela dagen. Sedan skolan. Insåg idag att jag inte kan ha så höga krav på mig själv när det gäller engelskan. Och jag måste inse att jag kan misslyckas med examen och att det då inte är hela världen. Kan inte tänka att jag kommer vara asbra på engelska när jag är klar med kursen för det kanske jag inte är :S.. För jag har verkligen svårt att lära in språket! Och det är väl bara att acceptera. Hmm. Så dagen har varit lite deppig.

Imorgon har vi provdag hela dagen, första genrepet inför riktiga examen. Så Listening, reading, writing and Use of english från 9-3. Speaking gör vi på torsdag. Kommer ha en eller två till sådana provdagar innan riktiga examen.

Ikväll ska jag se film med Chris och bara ta det lugnt. Äta köttbullarna jag lagade igår :) Har dock inte många kvar, de är populära här i sharehouset! =)

Klem klem
Anna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0