Regn I Sydney

Ahhh. helt sjukt. Det har regnat de tva senaste dagarna, o prognosen sager regn resten av helgen typ! Sa kan det ju inte vara nar jag har den sista helgen har! Vill ju nite komm hem blek heller! :(

Igar hade jag min sista quiznight! Riktigt kul, blev en lang utekvall pa steins med mykcet dans och kareoke!! :) Dagne innand et var det avskedsmiddag for Scott och Charlie pa en mexicanrestaurant, mkt trevligt men sorgligt. Har dock bestamt med Scott att traffa honom i London om nagar veckor da jag o mos formodligen kommmer aka dit o halsa pa Anna Ellinor och Emma. Sa det blir Nice!

Annars forsoker jag njuta av de sista dagarna!

Hoppas pa fint varmt varvader pa tisdag!!?

Annna

Kommentarer
Postat av: Mimmi

Väderprognosen för tisdagen säger SOL +12.

Välkommen Hem !

Kram Mimmi

2009-04-04 @ 08:55:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0