Great Ocean Road

Hallooo!

Är nu i en liten stad som jag inte kommer ihåg vad den heter, sitter på mcdonalds o utnyttjar deras trådlösa nät! =)
Mötte Christoff (dansk) Sanne(Holländsk) och Alain igår i Melbourne, vi hyrde en jättefin bil o är nu ute på en 6 dagars roadtrip! Har tagit oss halvvägs på Ocean roaden o såg idag "The twelve apostels" , Väldigt kända. Det är tolv höga klippor som sticker upp ur havet längs kusten och de är jättevackra! Svårt att förklara, ska lägga upp bilder nästa gång ja har nät. Ska kankse köra så långt som till Adelaide.. ska iaf vara tillbaka i Melbourne på Måndag. Sedan flyger vi till Tasmanien på onsdag.

Alain har ändrat sig om NZ, Så nu verkar det som att jag ska resa ensam där de sista två veckorna när Alex har åkt. Har dock träffat så mkt folk som ockås ska vara där så det ska väl inte vara några problem. Tråkigt bara att planerna ändras. Har iaf bestämt mig för att inte åka hem den 6 april. Ska tillbaka till Aussi istället o försöka hitta mig ett jobb. Behöver dock inte ändra flighten förens två dagar innan den går, så skulle jag ändra mig igen kan jag det. Men som det känns nu så stannar jag ett tag till!

Det är sjukt kallt där vi är nu! Har min tjocka tröja o tajts på mig men fryser ihjäl iaf. Måste köpa något varmare! Ahh

Bränderna har vi inte sett till då de håller sig norr om Melbourne. Allt är föressten kasnke släckt nu? Vi är iaf söder om så allt är bra!

Nu ska vi iväg o köpa mat för kvällen. Blir nog pasta o köttfärsås som de flesta gånger innan i veckan! haha..

Puss och kram
Anna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0