Livet leker!

Ojoj, tiden går fort när man har roligt. I måndags var sista dagen i Manly innan jag åkte in till Sydney för att möta Alex. Jag hade en riktigt bra dag med Beachvolley och bad på stranden, för att sedan med lite folk laga en ritkigt god middag på kvällen. Sedan tog jag en sen färja in till staden och mötte upp Alex på "790 On George" Hostelet där jag och Nicole bodde när vi kom till Sydney. Sååååå kul att se honom. Helt fel ändå att möta honom i Sydney.. När han kom runt hörnet där vid hostelet, hade åkt över hela världen o så känns allt ändå som vanligt! Som att vi ses på drottninggatan hemma i Norpan! Nice. Vi sov två nätter inne i Sydney.. han med att göra staden (för typ treddje gången för min del nu), gå ööööverallt, och se allt känt man ska se! Sedan bestämde vi oss, elelr jag hade väl bestämt, att vi skulle ut till Manly igen. Bra mkt skönare att spendera tid här ute än inne i stressiga staden. Så i onsdagskväll tog vi färjan ut och ska vara kvar här till på Måndag då vi åker ner till Melbourne. Har faktiskt nästan bestämt att möta upp en dansk kille, Kristoffer och en holländs tjej, Sanne och så Alain där nere, hyra bil och göra en liten roadtrip till Adelaide. Hoppas det blir av, Skulle vara grymt kul!

Igår hade vi en liten BBQ igen¨på Shellow Beach. Malin kom hit från Bondi, och det är heaps of Sweds här på hostelet så med många av dem + lite tyskar och engelsmän så fixade vi ihop en ritigt kul kväll! Nu har vi precis käkat frukost o jag ska, ist för att gå ner på stranden, tvätta! har inte gjort det på typ en månad! Dock är det bara underkläder det är ont om.. Men ska bli skönt att få det ordnat. Dock kostar det 4 dollar per tvätt så risken snålheten slår till o jag stoppar in allt i samma maskin och får ut endast gråa kläder.. =)

Som sagt går tiden fort o det rä typ  bara nio veckor kvar tills jag har min biljett.. ångrar faktikst redan att jag bokade den lite.. Kändes så bar när jag gjorde det men nu när jag tänkt öevr det litegrann så ja.. vi får se hur det blir! Har iaf bokat flyg till tasmanien med (för er som inte vet, ön som ligger i sydöstra hörnet av Aus) Åker dit den 18-24 feb. Sedan blir det NZ den 28. Bara några veckor kvar!! Ahhh.

Hoppas allt är bra där hemma! Här är det 28-30 grader och sol varje dag nu.. =) Trivs som fisken!

Utsikt från vårat rum på Boardrider Backpackers


Kommentarer
Postat av: Mimmi

Jaha man blir ju lite avundssjuk för här utanför fönstret är det ymnigt blött snöfall. Men jag har i alla fall hört talgoxen sjunga vårdrillen så det finns även hopp här också !

Ha det fortsatt bra och var rädd om dig !



Kram Mimmi

2009-02-06 @ 07:11:52
Postat av: Mimmi

Jaha man blir ju lite avundssjuk för här utanför fönstret är det ymnigt blött snöfall. Men jag har i alla fall hört talgoxen sjunga vårdrillen så det finns även hopp här också !

Ha det fortsatt bra och var rädd om dig !



Kram Mimmi

2009-02-06 @ 07:12:37
Postat av: Elin

Vad kul att du har det så kul Annis :)

2009-02-06 @ 10:23:44
Postat av: Inger i Urskogen

Det låter helt underbart. Här är det snö och minusgrader, snömodd och halka. Men vi drar ju till värmen om två dygn. Ska bli toppen.

Fortsätt att ha det underbart.

Bamsekram Inger

2009-02-06 @ 14:34:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0