Hotel och läkarbesök

Godkväll folkens!

Idag checkade jag och Nicole ut från hostelet vi bott på och in på första hotellet för resan! nicole ville spendera sina sista två dagar lite lyxigare och i ett eget rum, så vi hittade ett litet billigt hotell. Och det är så skönt! eget rum, toalett, TV kaffekokare! Yeah! Det är frukost inkluderat med så det ser vi fram emot imorgonbitti! Har även fritt internet, så ikväll har jag spenderat större delen av min tid framför datorn.

Fick besöka en doktor idag med, då mina sår från alla kliande myggbett blivit större och infekterade. Mkt tack vare för för mkt tid spenderades på stränder antar jag. Var på ett apotek igår o de rekommenderade mig att gå till läkare för att få penicillin, så det är vad jag gjort idag. Så nu ska det förhoppningsvis bli bättre! Oroa dig inte så mkt mamma!! Det är inte något allvarligt! =)

Imorgon ska vi ut till Manly beach, Nicoles sista solchans innan vinter Schweiz väntar! :)
Just nu är hon ute och träffar en tysk kille hon träffade uppe i Cairns, o jag här hemma på rummet har satt i mig två koppar kaffe och lite (mkt) schweizisk choklad, ser på Australien Open och surfar runt på nätet! Nice

Me and Nicole


Måste bara säga att jag saknar alla där hemma så mkt! Alla mina underbara vänner! Jag tänker på er massor, och hoppas att alla finns kvar trots att jag varit borta länge! <3

Kommentarer
Postat av: angelica

Klart vi finns som ja sa :) puss<3

2009-01-21 @ 21:00:36
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/
Postat av: lisa

absolut! :) längtar tills du kommer hem.<3

2009-01-27 @ 16:05:44
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0