Mardo Gras

Sitter pa ett internetcafe o surfar runt lite grann.. Har fortfarande inte bestamt mig om hur jag ska gora med framtiden. De har inte ringt fran jobbet dar jag provjobbade, sa jag antar att jag inte fiock det. SKIT. Ett litet nederlag for sjalvfortroendet, men ar inte sa ledsen over det anda. Ikvall ska jag gora en kurs, som ger mig ratten till att servera alkohol har i Australien. Man maste tydligen ha en sadan kurs. Maste paya 85 dollar for det sa det kanns ju lite.. Men kommer forhoppningsvis fa jobb lite lattare.

Var pa sodra halvklotets storsta Gayfestival i Sydney i Lordags. Sjukt mkt folk! Akte in for att se en parad, men lyckades inte se naaagonting pga av folkmassorna! Sa det var ju lite trakigt. Forsta gangen jag verkligen kande mig lite radd for trangsel bland folk. Kan verkligen forsta att det kan ga riktigt illa om man ramlar i sadan trangsel.
Nar paraden var slut akte vi iaf tillbaka hem till Manly och gick ut. Det var som tur var riktigt kul!

Har ar det regn och trakvader idag! Hur ar det hemma i ostergotland!?

Puss


Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

Hej. Här är det snö, SOL och 2 plus i dag. Ska snart åka med min bil ner till Micke, får gå hem i underbart väder. Bilen började krångla när jag åkte hem från jobbet i går kväll. Inte kul.

Ha det så bra.

Jättekram Inger

2009-03-09 @ 10:36:03
Postat av: Lina

Hej pluttan! Kul att prata förra helgen. Nu är det redan helg igen. Ska bara jobba o plugga tyvärr. Har tenta på onsdag, astråkigt! :( Ikväll har jag varit på bio o sett Män som Hatar Kvinnor, den var ganska bra faktiskt men inte som boken. Hoppas du kan bestämma dig för hur du ska göra. Det blir nog bra vilket som. Puss älskade sis

2009-03-14 @ 00:11:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0