NZ pa Tisdag

Helloo!

Dagarna flyger ivag som vanligt, speciellt nu nar det bara ar nagra veckor kvar tills jag har mitt flyg hem avgar. Fick reda pa, nu i dagarna, att ajg inte kan omboka min biljett. Det var samra forhallanden am de trott, sa min val nu ar att antingen aka hem  i April eller avboka biljetten, forlora ca 900 dollar och bestalla en ny. Ahhh. Kanns ju lite mkt pengar att betala for att stanna i ca 7 veckor till. Men samtidigt ar det ju bara pengar som jag kan tjana ihop senare. Har iaf bestamt mig for att aka till Nya Zealand med Mathias, Michael, Kristoffer och Alexander, 4 Killar fran Uppsala, som jag umgatts med har pa hostelet i Manly. Vi aker pa tisdag kvall. De ska bara gora sydon, sa jag stannar formodligen lite langre an dem o aker upp till nordon med. Men allt ar beroende pa hur jag gor med hemresan.

De senaste dagarna har innehallit det vanliga  Bad, sol (dock lite regn), film, hopp fran klippor, fest, jobbsokande m.m
inget extra vart att kommentera. Som jag sagt tidigare sa ar edt sa sjukt mkt svenskar har i Manly. Ha hostelet ar det nog 40% svenskar for tillfallet.. o alla fastnar verkar det som. Gar man ut pa nattklubbarna ar var och varannan svensk! Upptackte att jag stod och dansade brevdvid 3 killar fron Eber har om kvallen :) Tre teknister fran aret under mig. Blev ett " Va fasen gor ni/du har"  fran bada hall.. =) De bodde dock inte pa nagot av hostelena, de bodde i sin BEJL. (har man inte hort den breda ostgotskan pa ett tag kan man skratta gott!) hehe

Take care!


Kommentarer
Postat av: Matilda

Vad skönt att du bestämt dig för vad du vill göra =) Mindre kul för mig dock som tänkte ta flyget och komma och hälsa på dig över en helg=P Men, kanske möjligheten finns innan du flyger tillbaka till Sverige? Vart flyger du ifrån?

Många pussar odch kramar! vi får prata på skype snart tycker jag:)

2009-03-13 @ 14:45:35
URL: http://matildaliv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0