Queenstown!

Ojoj.. Mkt skratt blir det pa den har NZ trippen! Killarna ar sjukt skona o tar hand om mig bra! Vi lamnade  Christchurch i forrgar, tog bussen till Queenstown dar vi sammanlagt har 6 natter. Imorgon ska vi till Milford Sounds och dagen efter blir det varldens nast hogsta Bungyjump! 134 meter! Yeaaaahhh ska bli grymt kul! Sedan aker vi vidare norrut langs vastkusten pa torsdag till nagon galcier, o sa vidare upat, krossar landet med tag for att sedan vara tillbaka i Christchurch pa lordagkvall. Har nog andra mina planer igen (ovantat inte) o aker tillbkaa till Manly pa sondag for att spendera sista veckan i varmen! Det ar valdigt fint o vackert har, men ahh sa kallt! Kommer anda inte hinna med o gora sa mycket pa nordon, battre ta det lite lugnt an att stressa runt o inte hinna se allt iaf. man kan ju faktiskt aka hit nagon mer gang!

Har iaf grymt kul med killarna, aven om det ar jag som ar hackkycklingen ibland :) Tror livet som kille manga ganger ar mkt mer avslappnad, an har inte lika mkt problem och allt ar mindre komplicerat. Skont skont!

Foressten, gissa vem jag gick pa idag pa morgonen nar vi skulle ner till stan! Jo Magnus Koch som gick i min klass pa gymnasiet! visste att han var pa NZ o kankse har, men att amn da lyckas ga pa varandra utanfor stan!! ar val helt sjukt! Kul att se honom iaf!

Ikvall blir det laggdags tidigt da vi ska upp halv 7 imorn!
Ska lagga upp lite vackra bilder snart, men internet ar sa dyrt och segt har.. men det kommer!


Hemma om tva veckor och tva dagar! AHHHHH

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0