Fiji imorgon

Hej!

Nu är vi i Brisbane på "Somewheretostay" hostel, friendly och mysigt! Brisbane är ju första stora staden jag kommer till här i Australien, men den verkar inte så skrämmande! Ska bli kul att utforska efter Fiji! Imorgonkväll drar vi dit! Hoppas på underbara 9 dagar där.. Hade organiserat allt klart, med att forvara bagage här på hostelet och transport till flygplatsen och sådant, o vi var nöjda o glada. Så nu ikväll ringde Nicoles hostemothers ex-husbands systers -man, som bor här i Brisbane, till Nicole! Hon har träffat 3 ggr under hennes tid i Cairns.. O han erbjöd sig att hämta upp oss efter utcheckning imorgon och visa oss runt i Brisbane, ta hand om vårat bagage och så hämta oss när vi kommer tillbaka från Fiji!! Weeeeehhhjj! Trots att vi ordnat allt kunde vi ju inte få ett bättre erbjudande! Vi visste innan att vi kanske skulle få kontakt med dem, men har inte hört något förns idag. Har nu packat ur min väska o försökt att ta med lite kläder till Fiji! Men det är i stort sett omöjligt.. Mkt pga att jag sedan innan har grymt mkt för mkt i min ryggsäck! Men men det blir nog bra!

Köpte en grymt snygg bikini idag innan jag lämnade Noosa.. Kändes dock skapligt i plånboken, men det var det värt hoppas jag!

Hörs efter Fiji! Kommer inte ta med mig datorn, o räknar inte med att få tag på en dator därborta bland öarna!
Så Gott Nytt år allihopa! Ta hand om er! Hörs nästa år! =)

Pussar och kramar Anna

Kommentarer
Postat av: M

2008-12-27 @ 15:15:40
Postat av: Mamma

Lilla gumman, Gott Nytt År! Vi försökte ringa dig för att säga det till dig, men du hade kanske stängt av telefonen. Puss Vi älskar dig!

2008-12-27 @ 15:17:35
Postat av: Lisa.

tack för kortet sötnos! ) miss you sooo much.

ha ett superfint nyår nu! :)

ta hand om dej,

pusss&kärlek.

2008-12-30 @ 14:11:26
URL: http://lenper.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0