Bungy Jump!

Åhhhh idag har jag gjort något häftigt! In my opinion häftigare än skydivet! Simon och Ludde frågade mig imorse om jag skulle med o hoppas, har ju tänkt göra det på nya Zeeland, men tänkte att det vore ju kul. Så jag hängde på, och även om det bara var 55 meter högt så var det ändå grymt! Bara fall ut med huvudet före! Otrolig känsla! Ska defenitivt göra det igen! Joy och Mary, ett engelskt par som bor i simons flat jobbar där, så vi fick 10 % rabatt + gratis kort, video och T-shirt! Yees!

Har lagt upp bilder från den senaste veckan!
http://picasaweb.google.com/hanssonanna88/VardagOchFestICairns#




 Nu ska jag fixa iordning mig för kvällen!
Hejhej

Kommentarer
Postat av: Britt Grumert

Hej Anna

Du verkar ju ha haft en bra jul. Skönt att veta! Vilka fina bilder du har tagit. Det ser verkligen ut som ett paradis.Börjar ju bli bekant med alla namn på platserna trots att jag aldrig varit där. Det är ju några stycken som passerat förbi vid detta laget.

Vi var i Ringarum och träffade alla igår. Det var trevligt.

Vi har fortfarande julledigt här och det är verkligen skönt. Latar oss mycket och sitter framför brasan.

Du får ha en fortsatt trevlig resa. Kul med Fiji-öarna.

Kram från Britt och alla andra här i Västervik

2008-12-27 @ 10:37:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0