En vecka kvar!

Nu är det bara en vecka kvar av kursen! Har varit här i elva veckor nu.. snart 3 månader. Känns länge, men ändå kort. Har gått bra den här veckan. Har klarat alla delexamens med god marginal. hade till och med B i Writing idag. Men ska försöka att inte vara för confident.. då kanske jag sabbar allt på riktiga examen sen. Idag hade vi speaking hela eftermidden. Vi filmade när vi gjorde examen! Så konstigt att höra sig själv! Och hemskt att se sig själv prata med. Fick se, efter mycket klagomål, att jag har problem med att jag pillar på mina smycken hela tiden! fingrar på örhängena, på mina ringar.. tig av dem, men då började jag emd halsbandet! Strange!

Inget spec har hänt i veckan.. Var ute igår, Rhinobar, skojsigt! Idag vaknade jag till oskan.. har regnat till och från hela dagen. Ikväll är det sista kvällen för typ alla nere i simons läger =( Too Bad! De åker allihopa söderut till Melbourn. Alltså blir det lite partaj även ikväll! Kommer vara så tomt nu fram tills vi flyttar!
Annars kommer det nog inte händ mkt speciellt den här helgen. Har fått erbjudande om att åka till Green Island eller Kuranda. Men vet inte om jag vill lägga pengar på det. Kuranda är en lite by som man åker till med en kabinbana öevr regnskogen. Mkt souvenirer och gå runt o lunka typ. Vet att jag är alldeles för rastlös för sådant, så ja, borde kanske skippa de! Man åker sedan tåg tillbaka o ser lite vattenfall och annat. Och för det får man paya 80 dollar! Hmm..

Nu ska jag antingen sova en stund, gå ut och röra på mig eller laga mat! Har värsta laga- mat- torkan! Har inga ideer, orkar inte laga och är sugen på allt, men samtidigt inget. AHH

Vilka problem ni!


Önskar faktiskt att jag var hemma den här helgen och fick baka pepparkakor med mamma! Saknar kylan, att kunna ta på sig en tröja utan att svettas! Hoppa i mjukisarna och slippa laga mat själv! :)

Trevlig helg på er!



Kommentarer
Postat av: Hollertz

Hej min Hansson.. verkar som om du har det varmt och skont! bra att skolan gar som den ska! Men du, jag saknar dig.. Cia halsar givetvis. PUSS!

2008-11-29 @ 06:28:29
Postat av: Mamma

Ja nu är pepparkaksdegen färdig Anna. Vore kul att ha dig här till baket. Vad duktig du är med engelskan! Du måste ha lärt dig jättemycket. Vi hörs imorgon. Puss o kram

2008-11-29 @ 23:30:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0