Halloween... Fiji- Here we come!

Helg igen! Veckorna går så fort! Igår var det ju Halloweenseve och vårt sharehouse hade ordnat så att vi fick free entry och half price on all drinks on Woolshed. så efter lite förfest nere hos simon med alla galna engelsmän/irländare gick vi till woolshed. Alla var klädda i någon slags utklädnad. Har aldrig firat halloween hemma något speciellt så jag visste inte om man var tvungen att ha en otäck klädnad eller om man kunde vara vad som helst. Iaf så var Jag och nadine grottmänniskor tillsammans med Simon och Joe. Faktiskt riktigt lyckat! :) Ska lägga upp bilder imorgon som ni kan se :) De var hur mkt folk som helst på Woolshed men faktiskt riktigt kul, mkt pga temat tror jag! Gick till The heritage en sväng innan hemgång med.. Idag sov jag ut för att sedan möta Nicole i cairns central kl 12. Vi har ängnat hela dagen hos flightcenters och hos travel agencys.. OOOcchh we have made big decisions!! Trodde inte att jag, som ägnar en halvtimme åt att välja musli och som vrider o vänder på varje tomat för att välja de bästa, kunde ta så snabba beslut. Men iaf, vi har bokat busspass med Greyhound från Cairns till Sydney, 3  dagars segeltur till Whitsunday Islands, 3 dagars hajk på Freser Island, boende i Noosa (sunshine coast, nära brisbane) för jul Och sist men inte minst flygbiljetter till Fiji!!! OMG! Så vi har alltså exakta planer fram till den 5 januari då vi kommer tillbaka efter 9 underbara dagar på Fiji! Vi ska fira nyår på Fiji!! Kan inte fatta det! =) Vi trodde inte att vi skulle komma iväg dit eftersom flygbiljetterna är så dyra pga att det är sommarlov här i australien då. Samtidigt som det är nyår. Men vi lyckades hitta tur och returbilljetter för 560 dollar var. Alltå ca 2800 kr! Innan har vi bara sett biljetter för 800-1200 dollar. Så det känns braaaa! =) Efter Fiji reser vi från Brisbane ner till Sydney, och Nicole åker hem 23 januari. Så är det.

Nu ska jag ut o springa, för att sedan gå ut och äta en traditionell Aussi-Steak med Yasmin och Lukaz. Imorn blir det sol, bad, plugg och städning av mitt rum! Kankse lite tvättning med.

Hoppas ni har det bra där hemma.. hörde att det snöade i Schweitz, inget sådant hemma!?

Varma kramar från Anna


Fiji island


Kommentarer
Postat av: Emma

Hej Anna!!

Vad kul det är att läsa vad du har för dig där borta:) Du verkar ha det toppen! Här i Larvik kom första snön för några dagar sen, men nu har det mesta försvunnit...



Ha det så bra!



Kram Emma

2008-11-02 @ 10:54:56
Postat av: Lina

Kul att du bokat resor nu! Låter hur bra som helst! :) Här är det frost nu, askallt! igår annis så köpte jag en cykel på blocket :) superduperfin, är hur nöjd som helst! 500 kr bara! Let's talk på skype nån dag! Puss sötnos

2008-11-02 @ 20:02:56
Postat av: Mosan

Heeey! AAh anna nyar pa fiji, shit vad coolt! gjorde mitt forsta cpe prov idag (listening) , det gick bra! men kollade pa reading igar och det verkar sjukt svart...aja. Vi hors i veckan! kommer hem tidigt imorgon (min tis em) sa see you on skype! pussss

2008-11-03 @ 16:23:47
URL: http://www.moaringdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0