Slut på de roliga..

Igår var sista kvällen med Cia och Anna. =( Så tråkigt Hade vant mig lite vid att ha dem här, o nu är de borta o jag får inte träffa dem förens!? Iaf, efter skolan igår mötte jag upp dem för att föja med när Cia tatuerade sig! Har aldrig sett någon göra det förut, så jag tyckte att det var dags:) Hon tatuerade "fånga dagen" längs med ryggraden, mitt på ryggen, ganska litet. Blev faktiskt riktigt bra!

Efter det gick vi hem till mig, Anna och jag sprang en runda o sedan gjorde vi i ording oss och gick och åt på Fasta Pasta. Underbar pastarestaurang! Skulle sedan möta grabbarna på Mad Cow där det på torsdagar är drinkar för 1 dollar/st innan kl 11, kom dock på att jag glömt mitt leg! Kommer inte någonstans här utan leg, så jag tog fram stora plånboken o tog en taxi hem och tillbaka! Inget man unnar sig i vanliga fall inte. Mad Cow var galet! Hur mkt folk som helst o alla kring baren bäställandes så mkt som möjligt innan klockan blev 11.  Anna och Cia gcik sedan hem o vi sa hejdå =( Buhuu.. Hade sedan ingen vidare toppenkväll. Skulle gått hem tidigt jag med!

Moch examen vi hade i tisdags gick skit.. verkligen skit. Hoppas dock att det var för att jag var sjuk. Hade mkt sämre resultat än vad jag haft de senaste tre veckorna i alla delar. Skulle dock klarat den tack vare att jag fick A i speaking (det högsta) så det var ju bra. Nu är det ju bara två veckor kvar av kursen. Känns helt skumt.. Ska vli sorgligt att det tar slut.

Kan ju berätta att vi åt krockoldil i veckan. Simon, ludde, cia jag och Anna gick ut och åt en rätt där vi fick både kangeroo, EMU (stor strutsliknande fågel) och krockodil. Riktigt gott alltihop, bästa var dock krockodilen, vitt kött som kyckling men godare!

Har inga klara planer för helgen. Kanske hänger med Ludde och Simon och hoppas BungyJump.. men vet inte om jag borde spara pengarna och göra det på Nya Zealand ist. Kan ju dock göra både och!  =) Annars blir det nog mkt plugg..

Nu kom Melissa och frågade om vi skulle springa en runda! Klockan är 9, men varför inte.

Ha en bra helg!
Puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0