Woolshed och Australia

Har blivit mkt bio den senaste tiden. Var på Nya bond förra veckan och på Australia igår! Vet inte om den är på bio i resten av världen!? Antar dock det eftersom Nicole Kidman och Hugh Jackman har huvudrollerna. Ganska bra film, dock lite för lång och lite väl hollywood klassisk! Men helt okej. Var äver ute och åt med Ludde coh Simon igår, på Woolshed! Riktigt god mat, dricka, huvud- och efterrätt för bara 12 dollar. Riktigt gott! I fredags blev det en lugn men trevlig kväll på Gilligans. Nu på morgonen flyttade alla ut från Simons lägenhet, inklusive Ludde. De har hyrt en stor husbil som de ska åka med ner till Melbourne. (Har kankse skrivit om det här förut!?) Hoppas på att hälsa på dem där i februari någon gång! De åkte iaf nu på morgonen. Buhhuu, sorgligt.

Har varit o handlat lite med nadine nu på dagen. Det är för varmt för att göra något. Ingen sol heller så brännan börjar blekna bort! Ska plugga lite nu och ut o springa senare ikväll!

Woolshed igår

Woolshed dinner with Simon, Ludde


Bio, Nadine and Alain



Sista fotot innan avresa
fr v. Ludde, Mary, Debhera, Stephen, Joe, Collin



See you later!


Kommentarer
Postat av: Idur

Heej annur. Vi har ju inte pratat på jättelänge nu! :( Jag har massa i skolan nu o det är bara 17 dagar kvar till allt ska vara klart. Vi har väl inte pratat sen jag fick hjärnskakning... Jag vill också åka ner o resa igen när man läser det du skriver. Visst va det kul o hoppa bungy :) bättre än skydive! Du får hoppa nevis på nya zeeland sen. Eller hur är det nu igen ska du dit? Vad va det för finspångsfolk? nån jag känner tro? Aja nu ska jag sova :) Puss puss

2008-11-30 @ 23:25:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0