Bad temper

Igår hade jag en riktigt bra dag! Första gången jag kände att jag verkligen hängde med hela dagen i skolan. Höll koncentrationen och var pigg. Startade dagen vid lagoonen med sol och bad och avslutade med Volleyball + bbq.. Meeeeen det höll i sig en dag. Idag har varit en riktig skitdag. Är på dåligt humör, fattade noll på lektionerna, spelade dålig volleyboll (i polen), orkar inte gå ut o springa, orkar inte ta mig till Nicole (dit de andra skulle ikväll), orkar inte gå ut (vilket folk här i sharehouset ska), Jag har inte lust med någonting! Känner mig så extremt tråkig.. känner bara för att gå o lägga mig o sova.  Sullen in english = trumpen, bitter, vresig. : (

Idag har jag iaf ätit Kangaroo för första gången i mitt liv! Riktigt gott! Smakar vilt, men inte som rådjur eller älg. Kanske som en blandning mellan nöt och rådjur! 4,5 dollar för 3 biffar! Mmmm :)

Jag och Simon shoppade lite i förrgår.. Fyndade som tusan! Fick en kjol, två t-shirts och ett skärp för 35 dollar (200 kr) Yeah! Fick ju inte med mig så mkt kläder hit, så det behövdes lite tillskott i garderoben.

Ne, nu ska jag ta tag i mig själv och springa bort lite av mitt dåliga humör.

Saknar er där hemma! JÄTTEMYCKET!

//Anna



Kommentarer
Postat av: Mamma

2008-10-09 @ 16:23:26
Postat av: Mamma

Förstår att det är mig du saknar mest Anna!! Jag saknar dig också. Det där med humöret går över. Imorgon är en ny dag med nya utmaningar. Hur kul tror du att det är att sitta här och rätta deklarationer och skriva brev till Skatteverket förresten. Här finns varken bbq eller pool med volleyboll utanför!!

Puss Älskar dig!

2008-10-09 @ 16:28:19
Postat av: Johan Egnell

In your life you have some trouble, when you worry you make them double. Don't worry, be happy.



Jag tycker annars att du klarar dig rätt bra :)

2008-10-09 @ 18:51:32
Postat av: gica

Vi saknar dig mee!!

2008-10-11 @ 20:38:52
URL: http://angelicamariepatricia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0