Längesen!!

Heej!

Internet har legat nere nu i tre dagar, så det är däför jag inte har uppdaterat! :)

Skydivet! Såååååå underbart! Bland det bästa jag gjort! Vi var 8 hoppare med varsin instruktör i ett pyttelitet plan på 4267 meters höjd. Jag var den sista att hoppa ut ur planet så jag såg hur alla andra bara försvann ut i ingenstans!! Tajt ihop med min instruktör tog vi oss mot öppningen i planet, satte oss ner och then just one two three AAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHH. De första 5 sekunderna var klart de bästa. Kanslan av att falla! Sedan var det bara ett dån i öronen och man förstod inte att man verkligen föll 3 km mot marken. Först när vi fällde ut fallskärmen och började segla nedåt förstod man hur fort det gått innan! Seglingen nedåt var också jättehärlig.. sedan avslutades hoppet med en enkel landing på en jättefin strand :) Har lagt upp bilder på bildsidan ni kan kolla på!

I söndags låg jag o nadine vid lagoonen i stort sett hela dagen o sedan blev det snabbt vecka igen och nu är det redan onsdag. Har inte hänt något speciellt. Hade 64 % på Use of english examen idag (vilket är den svåraste, tycker jag) och man behöver 60% för att klara provet! Så det ser lovande ut! Hoppas det håller i sig!

Efter skolan idag har jag och Nicole varit runt hos lite olika agencys och frågat om paketpriser för resandet söderut, när vår kurs är över. Ska försöka boka allt snart så vi får det gjort.. Högsäsongen är kring jul, då vi börjar resa så det kan ju vara bra att ha allt klart.

Ikväll ska vi ut en sväng. Men det ska inte bli sent, hoppas jag!

Hörs snart! Kolla mina bilder!
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0