Okey

Såå då var "test" examen över! Kändes ändå helt okej.. kanske klarar den, men det kan också ha gått åt skogen. Kände iaf att jag inte helt gjorde bort mig! :) Även om det var jobbigt så gillar jag att göra prov. Gillar utmaningen och att få sätta sina kunskaper på prov! Saknar känslan av att gå från ett 4 h fysikprov o veta att det gick asbra! :) Hände inte jätteofta men när det väl gjorde det så är det så underbart! ( Pluggisvarning Yes!)  Får iaf reslutatet imorgon. Efter sista delen gick vi o tog en drink i baren som ligger precis next to ACE. Drack en White Russian, men den var inget vidare.. dålig bartender. Sedan gick jag och Nicole till ett flightcenter och frågade om priser på flyg till Bali. Vi har planer på att åka dit över jul. Men tydligen är det vad alla australienare gör, TROTS att det är regnperod där då, så priserna var inte överkomliga. Ska dock söka lite själva på nätet. Någon som varit där som kan ge oss tips?

Nu ska jag springa ner till esplanaden och spela lite volleyboll! :)

See you!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0