Rihno Bar

Kom precis hem från Rihno Bar, ett väldigt bar uteställe här i Cairns. Första gången jag var där ikväll, och även om det inte var så stort så var det ett bra ställe med bra musik! Torsdagar är Ladys Night Då vi bjuds på gratis champange mellan 10 coh 11. Jag var där med Nadine och två av hennes klasskompisar och hade en sjukt kul kväll! Och vet nu.. När jag stod där på dansgolvet så fick jag helt plötsligt syn på GUSTAV HJÄLTE! Min första tanke var, är jag på Otten, eller var är jag.. men sen insåg jag att det faktiskt var han och att vi fortfarande var Cairns! Så sjuuuuuuuuuuukt! För er som inte vet vem Gustav Hjälte är så kan jag berätta att han gick på Eber samtidigt som jag och var tidigare tillsammans med en av mina sambos i Norge, Lina Carmhagen! Och honom får jag syn på mitt på dansgolvet i Cairns, tusentals mil hemmifrån. Sjukt! Iaf så är han här o reser med en två andra killar, vara en av dem också från Eber. Coolt!

Kvällen var verkligen asbra, bra musik hela tiden. Musik som jag har så mkt minnen till. T.ex. när de spelade Mr Brightside! Min första tanke var ELLINOR! Åhh vad jag saknar Ellinor! Mr Brightside är verkligen Ellinor! Men det påminner mig också om en kväll för flera månader sedan, i Mui Ne, Vietnam, på Baren The Wax,, det var under min Moa, Anna och Emmas resa. Dock är det kanske bara Moa som kommer ihåg den här kvällen!? :) Eller!?  ; ) Synd att din kamera försvann Moa.. ! Iaf så saknar jag resan! De två underbara månaderna vi hade tillsammans!

Nu sak jag sova! Skola om 7½ h!

Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Mosan

hahah jaa..att de där bilderna försvann är inte kul att tänka på! hade varit något att visa:P haha vilka minnen:D:D saknar dig anna och tänker svar apå dit mail nuuu! stor klem

2008-10-20 @ 16:26:38
URL: http://www.moaringdahl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0