Skydive!

Yeah, nu är det ett faktum! På lördag hoppar jag fallskärm från 14,000 feet! 60 sekunder fritt fall! Ska blir så grymt kul! Wohhooo!
 
Annars flyter dagarna på som vanligt.. igår var det volleyball o ikväll blir det ett litet birthdayparty för Lukas hemma hos Nicole. Vår lärare har fortsatt vara helt CP.. igår var hon en helt annan människa, hur glad, positiv och kul som helst. Men idag var hon tillbaka i det irriterade och arga tillståndet. Helt schizo. Hoppas det blir bättre.
 
Anna Hollertz och Cecilia Lilja, mina vänner :) Kom till Sydney igår.. De ska resa östkusten upp och avsluta Australien i Cairns. Längtar som en galning!! Skynda! Vill ni läsa om deras jorden runt resa så har jag en länk bland mina länkar!

Nu måste jag göra iordning mig för kvällen! Hade!

Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

För jösses, det är ju livsfarligt att vara så högt upp. Var rädd om dig. Du är så himla modig.

Kram Inger

2008-10-23 @ 16:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0