Weekend

Helgen startade vi med Happy hour på The Pierbar med alla cambridge elever och lärare, för att fira att halva kursen är avklarad. Yeah.  Hade annars en väldigt slapp dag i skolan.. Margot var på bra humör o vi hade hunnit med allt vi skulle för veckan redan innan idag så vi såg på Friends och hade speakingövningar hela dagen. Nice! Efter The Pirebar kom jag hem och åt jag pasta A la Mark and Alain till middag :) De gick sedan ut, men jag är hemma och laddar för morgondagen. Behöver även sova igen några timmar från igår. Blev sent!
Har haft lite problem med att jag vaknar och inte är i min säng. Inatt vaknade jag av att jag stängde min dörr.. kollade då på klockan och då var den en timme sedan jag gått och lagt mig. Vad hade jag gjort? Helt förvirrande. Sover ju ganska lättklädd, men borde kanske införskaffa mig någon passande sleepsuit om jag ska fortsätta såhär!? Hmm

Skydive tomorrow! WOOOOHHOOOWW

Trevlig helg!
/Anna

ps. Här är min adress för er som kan tänkas behöva den! :)

Anna Hansson
6 B/U  300 Draper Street
Cairns, QLD 4870
Australia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0