Helg

En liten uppdatering inför helgen.. Har precis kommit hem från en BBQ vi hade med skolan på en strand 10 minuter med bil från Cairns. Fin strand o mysigt, men det blåste något alldeles för mkt så det var ganska skönt att komma därifrån också. :)Nu ska jag vila mig lite för att sedan bege mig vidare till ett sharehouse på gatan bredvid min. Halva skolan kommer vara där o jag tar med mig lite folk härifrån. Förmodligen utgång senare! Imorgon ska jag på tur till Cape Tribulation (vet inte riktigt var det är och vad vi ska göra, får berätta om det efter helgen), åker 8.30 och kommer hem söndag eftermiddag. Hoppas det blir bra väder så att vi får mkt sol o bad! Trevlig helg! Anna

Kommentarer
Postat av: Hollertz

Hej Min Hansson! Det later som att du har det ganska bra dar du ar. Langtar tills vi ses, det ar ju snart! eller ganska snart iaf:) Vi har det bra har i Thailand iaf. varmt och skont! Ta hand om dig och plugga bra men lugnt! Puss

2008-09-29 @ 14:04:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0