Plugg

Då var man inne i någon slags vardag!? Skoldagen igår var en chock! Intensivt pluggande i 5 h! sen homework på det när man slutar halv 5! Ahhh har glömt hur det är att gå i skolan! Ska ju inte klaga så mkt eftersom det var jag själv som valde den här kursen. Men att jag gjorde det i en av Australiens bästa partystäder/bad-solstäder kanske inte var så smart! :p Idag hade vi BBQ till lunch at the balcony. Helt okej, dock fick man för lite mat var.. Allt är bra annars, folket är bra både i skolan och här i sharehouset. Är bara lite splittrad om var jag ska vara, om jag ska satsa på att umgås med folket i skolan eller här hemma.. Försöker mig på någon slags kombination. Ser fram emot helgen! Ledig, sol, bad, utflykt!?, BBQ, fest. Det blir nog bra!

Ska lägga upp bilder, bara jag får det till att fungera!!??

//Anna



Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

Hej mitt lilla Gudbarn.

Vad du är tuff och modig. Det är så roligt att börja dagen med att se om du skrivit nåt nytt.

Sköt om dig och ha det så hiskligt bra.

Massor med kramar från oss i Skogen.

2008-09-18 @ 07:58:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0