Äntligen lite bilder!

Här kommer lite bilder! Skriver ett inlägg senare som kanske förklarar lite av bilderna!

Har fönstret som precis täcks av ett träd (andra våningen till vanster)


typisk gata i Cairns

Här hänger alla som vill sola och bada! :)

lagoonen

Cairns är omringat av vackra berg!

i huset bakom vår pool bor simon. V i har pool och grillplats gemensamt, så har varje hus en egen lite patio.



Vårat gemensamma kök, tell vänster är det en soffgrupp med Tv. rakt fram är en korridor där rummen är.

Inte stort, men mysigt!


Mina underbara flatmates och jag hade en alla lagar varsin maträtt- Middag igår. Väldigt trevligt! fr vänster: Ester, Shaun, Melissa, Anthony, jag, Oscar.

Så här såg middagen ut.. Allt var verkligen supergott! Ni ser mina köttbullar i högra hörnet! :)

Simon kom o joinade efter ett tag, efter att ha hört det ryktas om svenska köttbullar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0