Sunny Manly

Jag har det superbra ute i Manly!! Igår var vädret super så Malin kom ut från Bondi och vi två och patrik låg på stranden hela dagen! Och det var sådär perfekt temperatur.. lite vind så att man inte svettades för mkt lixom! Nice! Sedan köpte vi mat och vin hade lite BBQ på takterassen, där många av de andra från hostelet höll till. Folket är verkligen jättetrevligt. Fransmän, engelsmän, schweitsare, en dansk och så lite för många svenskar. Lite senare på kvällen annordnades en Quiz och mitt lag FÖRLORADE!!! Vi var så dåliga! Det enda jag kunde bidra med var vilken valuta de har i Vietnam! Haha.. men vi hängde inte läpp för det! =)

Idag är jag inne i stan en sväng, ska fixa lite grejer o så kanske åka ut en sväng till Bondi.

Vi bokade flyg till Nya Zealand igår! 28 feb flyger vi (Jag Alex, Alain)  från Melbourne till Aukland! Yeah!!

Bilder från gårdagen

Stranden Manly  Patrik, Malin BBQ på takterassen! Quiz-time

Mitt lag 


Kommentarer
Postat av: Inger i Urskogen

Svettas? I köket i morse var det 17°. Inte minus -grader dock. För övrigt är det mycket bra. Mulet minus 4°, grått och åter grått. Så njut du, innan du kommer hem till den underbara våren.

Ha det så gott.

Kram inger

2009-01-30 @ 08:33:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0